31 Δεκ 2019

ΤΟ ΦΩΣ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΦΥΤΕΥΕΤΑΙ

ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΚΡΟΓΙΩΡΓΟΥ
Εκδόσεις ΒΑΚΧΙΚΟΝ
Σελ. 69, Οκτώβριος 2019

     Κλείνουμε τις παρουσιάσεις βιβλίων του 2019, με την παρουσίαση του δεύτερου βιβλίου της συγγραφέως, ποιήτριας, αλλά και φωτογράφου Γ. Μακρογιώργου. Είναι μια ποιητική-φωτογραφική συλλογή, που κυκλοφόρησε πριν από δύο περίπου μήνες.
     Η συλλογή της πολυτάλαντης Γεωργίας, περιλαμβάνει τριάντα τέσσερα εξαιρετικής ευαισθησίας και ρυθμού ποιήματα, τα οποία δεν εξαντλούν τη δυναμική τους στην πρώτη ανάγνωση. «Απαιτούν» από τον αναγνώστη, αλλά και τον «υποχρεώνουν», να επιστρέφει ξανά και ξανά, να τα διαβάζει και να ανακαλύπτει κάθε φορά και κάτι διαφορετικό. Το λέω εκ προσωπικής πείρας, αφού στο λίγο χρόνο που έχω το βιβλίο στα χέρια μου, το έχω στο γραφείο μου και το φυλλομετρώ συχνά, κάνοντας στάσεις περισσότερες σε κάποια ποιήματα και λιγότερες σε κάποια άλλα.
     Τη συλλογή συμπληρώνουν είκοσι τέσσερις (+1 στο εξώφυλλο) φωτογραφίες, που απεικονίζουν κάποια αστικά τοπία, αλλά κυρίως τη φύση και τη θάλασσα που απ’ ότι φαίνεται αγαπάει πολύ η ποιήτρια, αλλά και που αποτελεί πηγή έμπνευσης γι’ αυτήν.
     Σας παραθέτω δύο από τα ποιήματα της συλλογής που μου άρεσαν περισσότερο.

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΣΗΜΑΔΙ

Αυτή κι αυτός
με τριαντάφυλλο σημάδι
στο μπράτσο
κλεμμένο από τον ίδιο κήπο
πριν τη γέννα
τυχαία καθισμένοι
δίπλα σε συναυλία
με τα μπράτσα γυμνά
ν’ αγγίζονται
και τις φωνές να σμίγουν
για μια στιγμή
τα μπουμπούκια τους
άνοιξαν ευωδιαστά
κοιτάχτηκαν
όμως τυχαία πάλι

δεν ξανασυναντήθηκαν

ΚΑΜΗΛΑ

Ανεβαίνω το βουνό
ιδρώνοντας.
Ανοίγω τον σάκο τον βαρύ,
στρώνω
καρό τραπεζομάντηλο.
Καταβροχθίζω «στιγμές μαζί».
Καμήλα αν ήμουν
θ’ αποθήκευα στη ράχη
αποθέματα.


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου